Název: Cesty k porozumění
Překlad názvu: Pathways to Understanding
Autoři: Choulíková, Klára ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Šormová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: archaismus; méně běžný výraz; porozumění; slovo; strategie rozumění; čtenářské porozumění; školní mládež; archaism; rare expression; reading comprehension; school-age children; strategies of understanding; understanding; word

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51795

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321114


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet