Název: Reklama v kontextu formální analýzy obrazu
Překlad názvu: Advertising in the Context of a Formal Analysis of Image
Autoři: Kašparová, Magdalena ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Křížek, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: obraz; reklama; rozdělení reklam; schéma; advertisement; division of the adds; image; scheme

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51597

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-320918


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet