Original title:
Marketingová strategie produktu
Translated title:
Product Marketing Strategy
Authors:
Večeř, Martin ; Slavíková, Sabina (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie produktu ve společnosti KOFI-KOFI servis s.r.o. Tato práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a praktickou. První část je věnována problematice zabývající se marketingem, marketingovou komunikací, marketingovým mixem a nástroji pro analýzu společnosti. V analytické části je charakterizována společnost a problematika produktu ve vztahu k marketingu. Poslední, návrhová část obsahuje možná opatření, která by mohla zvýšit povědomí o společnosti, dokázat přilákat nové zákazníky a zajistit jejich spokojenost.
The subject of this thesis is to design a marketing strategy product of company KOFI-KOFI servis s.r.o. This work is divided into three parts - theoretical, analytical and practical. The first part is devoted to dealing with marketing, marketing communication, marketing mix and tools for analytics. In the analytical part is described the company and the issue of product related to marketing. The last part, a practical section contains possible measures that could raise awareness of the company, attract new customers and ensure their satisfaction.
Keywords:
marketing; marketing communication; marketing mix; PEST analysis; SWOT analysis; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; PEST analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67865