Original title:
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Translated title:
ICT Tools for Marketing Strategies Support
Authors:
Barnet, Lukáš ; Kita, Peter (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam se neustále stupňuje. Cílem bakalářské práce je vlastní řešení využití právě jednoho z ICT nástrojů a rovněž návrh zlepšení jejich využití pro společnost Kasa.cz, s.r.o.
The use of ICT tools in marketing strategies, in its essence the use of Internet marketing as such, is now becoming a necessary part of company's communication with the customer, and its importance is steadily increasing. The aim of the bachelor's thesis is a custom solution using one of the ICT tools, and also a proposal to improve their use for Kasa.cz, s.r.o. company.
Keywords:
affiliate; ICT tools; on-line marketing; PPC; SEO; social networks; website; affiliate; ICT nástroje; internetový marketing; PPC; SEO; sociální sítě; webová stránka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67822