Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
Marketing Mix Proposal
Autoři:
Haklová, Kristýna ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného stavu neziskové organizace ZOO Brno a návrh marketingového mixu této neziskové organizace. Nejprve je nastíněno základní teoretické vymezení problémové oblasti – marketingu neziskových organizací a marketingového mixu. Následuje popis základních charakteristik vybrané neziskové organizace. Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace se všemi náležitostmi.
This bachelor thesis focuses on analyze the current state of company and proposal marketing mix of nonprofit organizations.and proposal marketing mix of nonprofit organizations ZOO Brno. First, the essential theoretic determinative of the problem area – marketing in the nonprofit organizations and marketing mix – is outlined. Then follows descriptions of basic characteristics of selected nonprofit organization. In terms of acquired information the complete marketing mix of the organization is composed, including all requirements.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; marketingový plán; nezisková organizace; SWOT; marketing; marketing mix; marketing plan; non-profit organization; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67749