Original title:
Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Translated title:
Marketing Plan for the Company Fablaja s.r.o.
Authors:
Vařachová, Jana ; Metálová, Petra (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.
The bachelor thesis is focused on improving marketing to increase sales. The company is Fablaja s.r.o. The macro and micro environment analyses are performed, which are necessary to determinate the current state of society. Based on these analyses a marketing plan is created.
Keywords:
BCG matrix; marketing mix; marketing plan; online marketing; SWOT; BCG matice; marketingový mix; marketingový plán; online marketing; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67748