Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy a návrhy na její zlepšení
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis of the Selected Company and Proposals for Its Improvement
Authors:
Bánovská, Michaela ; Nosek, Jakub (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení“ se zabývá měřením spokojenosti zákazníků Autoservisu Pavel Bánovský. Spokojenost zákazníků tohoto servisu bude měřena pomocí dotazníkového šetření a na základě získaných informací budou sestaveny opatření, které by měly vést ke zvýšení úrovně spokojenosti s poskytovanými službami a tím i k zvýšení tržeb firmy.
The thesis „Customer satisfaction analysis and suggestions for its improvement“ deals with the measurement of customer satisfaction of the Automobile repair shop Pavel Bánovský. Customer satisfaction will be measured by questionnaires which will provide basis for compilation of measures for increasing level of satisfaction with the services provided and increase the company`s revenue.
Keywords:
customer; customer satisfaction analysis; marketing research; marketing.; questionnaire; Satisfaction; analýza spokojenosti zákazníků; dotazník; marketing.; marketingový výzkum; Spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/66143