Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Ištvánková, Michaela ; Rajchmanová, Blanka (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Zámecký pivovar BŘECLAV, s. r. o. Současná úroveň spokojenosti je zde zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření se zaměřením na konečné spotřebitele. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou poté navržena vhodná opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti.
This bachelor thesis deals with customer satisfaction analysis of the company Zámecký pivovar BŘECLAV s. r. o. The current level of the satisfaction is determined by a questionnaire survey focusing on the final consumer. Based on the results of this research are further created appropriate mesures to proposed and increase the level of satisfaction.
Keywords:
customer; customer satisfaction; marketing; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; marketing; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67520