Název:
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Překlad názvu:
Proposal of Internet Promotion for E-commerce Solution
Autoři:
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
This master thesis deals with the issue of online promotion for a particular group of online shops. The first part deals with the clarification of concepts that are closely related to the given issue. The second part analyzes the current promotion of internet shops. In the design section there are several sub-proposals that lead to the improvement of e-shop promotion.
Klíčová slova:
E-mailing; Facebook; Google Analytics; internetový obchod; Newslettery; Online propagace; PPC; SEO; E-mailing; e-shop; Facebook; Google Analytics; Newsletters; Online promotion; PPC; SEO
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67279