Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal for Communication Mix of the Selected Company
Authors:
Koubek, Filip ; Chalupa, Patrik (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro společnost specializovanou na motion design. Obsahuje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s marketingovou komunikací. Dále je provedena podrobná analyza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, ktery by měl vést k naplnění všech stanovenych cílů.
The thesis is focused on proposal of communication mix for the motion design company. This contains the most important concepts and principles related to the current issues of marketing in the advertising segment. Furthermore, a detailed analysis of the current state of the company and created a specific proposal of new communication mix, which should lead the fulfillment of the objectives set.
Keywords:
advertising; communication mix; Marketing; marketing communication; motion design; online marketing; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; motion design; online marketing; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67100