Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal for Communication Mix of the Selected Company
Authors:
Šikulová, Andrea ; Ing.Petr Svoboda,Ph.D. (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Záměrem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního mixu pro podnikatelský subjekt, který je aktivní v oblasti stavebnictví. Diplomová práce je rozdělena do dvou oddílů. První část práce obsahuje teoretické aspekty dané problematiky, které jsou následně využity při zpracování části praktické. Praktická část zahrnuje představení vybraného podniku a vypracování podrobných analýz současného stavu. V návaznosti na vypracování analýz jsou navrhnuta řešení, která vedou ke zlepšení současného komunikačního mixu v podniku.
The final goal of the diploma thesis is to create a communication mix for a company in construction industry. The Thesis is dividend into two parts. The first part contains theoretical aspects, which are subsequently used in the practical part. The practical part includes introduction of the selected company and analysis of current situation. This part contains a proposal of measures to improve the current state of the communication mix in the company.
Keywords:
communication; communication mix; Marketing; marketing in construction industry; marketing mix; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketing ve stavebnictví; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67065