Název: Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
Překlad názvu: Strengthening of the Brand Competitiveness on the Base of the Development of the Brand Communication
Autoři: Jankechová, Natália ; Veselá, Helena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dôveryhodnosť značky; komunikácia značky; konkurencieschopnosť; segmentácia; Značka; Brand; brand communication; brand trustworthiness; competitiveness; segmentation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67018

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319164


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet