Original title:
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Translated title:
Proposals for Changes in Internet Marketing Communication of the Selected Company
Authors:
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
The purpose of this thesis is to propose changes of marketing strategy on the Internet. Based on theoretical knowledge and general analysis of competitors online communication have been proposed particular elements of SEO. Many of these proposals can be practically used. Results of this work can help optimize own website, start PPC campaign or just to be solid groud for other marketing activities on the Internet.
Keywords:
Google AdWords; Google Analytics; Internet of Things; keywords analysis; newsletters; Online marketing; PPC; SEM; SEO; social media; analýza klíčových slov; Google AdWords; Google Analytics; Internet věcí; obchodní sdělení; Online marketing; PPC; SEM; SEO; sociální sítě
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/66159