Název:
Vnímání značky
Překlad názvu:
Brand perception
Autoři:
PAVLÁSEK, Milan Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky. Na značku Budweiser Budvar jsou aplikovány teoretické poznatky s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Hlavní část této práce tvoří dotazníkové šetření. Z výsledků dotazníkového šetření jsou vyvozeny závěry a vypracovány návrhy na zlepšení situace značky v České republice.The aim of this thesis is to analyze the brand perception. The practical part of this thesis consists of the applicaton of the theoretical knowledge to the Budweiser Budvar brand with the respect to its values and communication campaign. The main part of this thesis consists of the questionnaire. The summary of this thesis is made of the results of questionnares and proposal of improvements to this brand in the Czech Republic.
Klíčová slova:
Budweiser Budvar; marketingová komunikace; pivo; vnímání značky; značka; řízení značky; beer; brand; brand management; brand perception; Budweiser Budvar; marketing communicaton Citace: PAVLÁSEK, Milan. Vnímání značky. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/49632