Název:
Postoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje
Překlad názvu:
Consumers' attitudes to various forms of retail sale
Autoři:
ZELENKA, Ondřej Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Úvodní část práce je věnována literárnímu přehledu, kde jsou definovány formy maloobchodního prodeje a jejich specifika. Dále jsou popsány spotřebitelské postoje, nákupní chování a vývoj maloobchodu na území České republiky. Závěrem jsou uvedeny současné maloobchodní trendy. Druhá část práce zahrnuje výsledky z marketingového výzkumu postojů spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje. Hlavním cílem této práce je posoudit vývoj nákupního chování v kontextu vývoje maloobchodního prodeje. Závěrem jsou navržena možná doporučení pro obchodníky.The opening part of this work is focused on the literary research, especially, it defines forms of retail sales and their specifics, consumer behaviour, attitudes to consumer behaviour. also describes development of retailing in area of the Czech republic. The trends of retailing are enclosed in the literary research. The second part of this work includes results of the research of consumers' attitudes toward various forms of retail sales. The main goal of this thesis is to explore the development of shopping behaviour in the context of the development of retail sales. The recommendations for traders are designed at the end of this thesis.
Klíčová slova:
maloobchodní prodej; nákupní chování; postoje spotřebitele; spotřební chování; attitude of consumer; buying behaviour; consumer behaviour; retail sale Citace: ZELENKA, Ondřej. Postoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46132