Název: Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu
Překlad názvu: Marketing and management of an accommodation establishment in conditions of sustainable tourism
Autoři: MAŘÍKOVÁ, Karla
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkrétní doporučení; management a marketing; ubytovací zařízení; Udržitelný cestovní ruch; accommodation; concrete recommendations; management and marketing improvements; sustainable tourism
Citace: MAŘÍKOVÁ, Karla. Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45751

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317586


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet