Original title:
Komunikační mix ve vybraném podniku
Translated title:
Proposal for Communication Mix of the Selected Company
Authors:
Hamerník, Petr ; Fischer, Jan (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování stávajícího komunikačního mixu podniku působícího na B2B trhu. Skládá se z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy marketingu, analýzami a především komunikačním mixem, který se využívá na B2B trhu. Analytická část rozebírá konkrétní podnik a analyzuje ho na základě marketingových nástrojů. Návrhová část má za úkol nastavení nových komunikačních nástrojů.
This bachelor´s thesis focuses on analyzing the current communication mix on the B2B market. It consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part deals with important concepts in marketing, analysis, and especially communication mix, which is used in the B2B market. Analytical part analyzes the particular company and analyzing it based marketing tools. Design part is to set up new communication tools.
Keywords:
B2B; communication mix; marketing; marketing mix; SLEPTE analysis; SWOT analysis; B2B; komunikační mix; marketing; marketingový mix; SLEPTE analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65838