Original title:
Rozvoj obchodních aktivit společnosti BS VINAŘSKÉ POTŘEBY, s.r.o.
Translated title:
Development of Business Activities of Company BS VINAŘSKÉ POTŘEBY, s.r.o.
Authors:
Záhradník, Šimon ; Vidlář, Miloš (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je zpracovat návrh plánu rozšíření obchodních aktivit pro společnost BS vinařské potřeby, s.r.o.. Tomu předchází část práce s popisem teoretických východisek v souladu s vymezeným problémem a část věnující se analýze vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se vybraná společnost nachází.
The aim of the thesis is to prepare a draft plan for expanding business activities for the company BS vinařské potřeby, s.r.o.. This precedes a part describing theoretical foundations in accordance with the defined problem and a part dealing with the analysis of internal and external environment in which the selected company is located.
Keywords:
Business development; international business; marketing mix; McKinsey 7S model; Porter five forces analysis; SLEPTE analysis; strategic management.; SWOT analysis; marketingový mix; McKinseyho model 7S; mezinárodní obchod; Porterova analýza pěti sil; Rozvoj obchodních aktivit; SLEPTE analýza; strategický management.; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65597