Original title: Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh
Translated title: Marketing Plan Proposal of E-commerce for Entry into Foreign Market
Authors: Rippl, Adam ; Havlík, Tomáš (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: digital marketing; e-commerce; foreign market entry; Marketing plan; social media; digitální marketing; internetový obchod; Marketingový plán; sociální média; vstup na zahraniční trh

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/65534

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-316898


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-05-25, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share