Název: Hotelový marketing se zaměřením na mladé
Překlad názvu: HOTEL MAREKETING WITH FOCUS ON YOUNG PEOPLE
Autoři: KUBIŠOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cestovní ruch; cestování mladých lidí; dotazník; hotelové služby; schopnost uspokojit zákazníky; segmentace; customers' need satisfaction; hotel services; questionnaire; segmentation; Tourism; traveling of young people
Citace: KUBIŠOVÁ, Michaela. Hotelový marketing se zaměřením na mladé. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/48449

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-316658


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-25, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet