Název:
Spotřební chování na trhu s čajem
Překlad názvu:
Consumer Behaviour on a Selected Market
Autoři:
KOTIV, Tetiana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu a hodnocení spotřebního chování spotřebitelů na trhu s čajem. Prvním krokem při zpracování této práce, bylo studium odborné literatury. Dalším krokem byla realizace výzkumu pomocí dotazníkového šetření. Na základě provedené analýzy spotřebního chování bylo zpracováno doporučení a návrhy na zlepšení pro vybraný podnikatelský subjekt, konkrétně pro firmu Velta Plus EU s.r.o.The aim of work was to analyze and assess consumer behavior on a tea market. The first part of work was focused on stydying the literature and other sources. The second part of the thesis was focused on the marketing research. On the basis of the consumer survey was suggested an improvement of business operations for the Velta Plus EU company.
Klíčová slova:
Spotřebitel; spotřebitelský výzkum; spotřební chování; trh s čajem; Consumer; consumer behavior; market of tea products; marketing research Citace: KOTIV, Tetiana. Spotřební chování na trhu s čajem. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45593