Original title:
Marketingová studie zvoleného subjektu
Translated title:
Marketing study of selected subject
Authors:
Kužílek, Václav ; Pánek, Pavel (advisor) ; Lukáš, Lukáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním tématem této diplomové práce je marketingová studie vybraného subjektu. Vybraným subjektem je společnost Availpro, která se zaměřuje na vývoj a prodej softwarových řešení, která ulehčují práci hotelovému managementu. Hlavním cílem je návrh opatření, které by mohla zlepšit a zkvalitnit jednotlivé marketingové procesy ve společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je rozbor teoretických informací, které byli čerpány z příslušné odborné literatury. Teoretické informace slouží jako nutný základ k pochopení probírané problematiky. Konkrétně jsou v práci popisovány jednotlivé marketingové procesy, činnosti a nástroje, které jsou v dnešní době nutností pro správné fungování společností. V druhé části práce je vyhotovena analýza primárních a sekundárních dat. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na zákaznickou spokojenost s produkty společnosti Availpro. Sekundární data jsou získána z interních zdrojů společnosti a také z komunikace s jednotlivými zástupci marketingového oddělení. Na základě těchto informací byly vyhotoveny doporučující návrhy a opatření, které by měly vést ke zlepšení a zefektivnění stávajících marketingových činností. The aim of this diploma thesis is a marketing study of a selected subject. Selected subject is Availpro company, which is focusing on developing and selling software solutions that are facilitating the work of hotel´s management. The main study goal is to provide suggestion that could enhance and improve the Availpro marketing processes. The study is divided into two parts. The first part is the analysis of theoretical information. This information was taken from literature and serves as a necessary foundation to understand the discussed issues. This thesis describes various marketing processes, activities and tools that are nowadays essential for any kind of business. The second part of the study is based on analysis of primary and secondary data. Primary data were obtained from a marketing survey, which aimed at customer satisfaction with Availpro products and services. Secondary data were obtained from internal resources and also from communication with representatives of marketing department. The results from mentioned analysis allowed to formulate some suggestions and recommendation that should lead to improvement of Availpro marketing activities.
Keywords:
cena; channel manager; distribuce; hotel; hotelový trh; Marketing; marketingový mix; positioning; produkt; propagace; přímý prodej; revenue management; segmentace; targeting; výzkum zákaznické spokojenosti