Název:
Event management
Překlad názvu:
Event management
Autoři:
Jindrová, Dagmar ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Martina, Martina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Souhrn
Diplomová práce se zabývá problematikou event managmentu a je rozdělena do dvou částí. První částí je literární rešerše, která se do detailů zabývá pojmy v oblasti event managementu, jejich vzájemnou provázaností, a spojitostí s marketingovým mixem. Druhý úsek převádí tuto teoretickou znalost do praktické části, kde se zabývá organizací eventu společnosti Bomton, jménem AICHI neboli Art Image Challenge International. Popisován je celý postup příprav a následná realizace eventu. Důraz je kladen na zásady organizování této události, jejich dodržování a vznik návrhu jak pořádat tuto akci. Za pomoci řízeného rozhovoru s pořadatelem eventu a dotazníkového šetření mezi hosty eventu, práce zjišťuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů akce.
The thesis deals with the issue of management and Event is divided into two parts. The first part is a literature review that addresses in detail the terms of event management, Their interdependence and continuity of the marketing mix. The Theoretical part is focused on the planning, goals and typology of events.
The second section converts these theoretical knowledge, into practical part, which deals with the organization of the event by Bomton, on behalf of Aichi or Art Image Challenge International. Here is description of the process of preparation and subsequent Implementation of the event. The emphasis is on the Principles of organization this event, observation and the instruction of instructions for organizing this event. Also determines whether it complied with all of targets. With assistance of a guided interview with the organizer of the event and the survey with the guests of the event determines whether the objectives have been Achieved events. This event helps created comprehensive guide that ensures the successful holding of the gala evening and contentment from both side from Bomton and from visitors of the event.
Klíčová slova:
Event; Event marketing; Komunikace; Organizování; Plánování; Realizace