Název:
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Překlad názvu:
E-shop advertisement optimisation in search engines
Autoři:
Zalabák, Vladimír ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá optimalizací reklamy internetového obchodu eshop.thechillidoctor.cz ve vyhledávačích, především PPC reklamy. V České republice představují dva nejčastěji využívané PPC systémy AdWords ve vyhledávací síti Google a Sklik ve vyhledávací síti Seznam. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z reklamních sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Vedení internetového obchodu TheChilliDoctor se rozhodlo spustit kampaň vytvořenou autorem bakalářské práce a v době od 1. 11. 2016 do 12. 2. 2017 sledovat přínosnost kampaní. Cíle, které byly pro tuto kampaň stanoveny, kombinují požadavky v oblastech navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Na základě výsledků v jednotlivých PPC systémech i výsledků celkových byl společnosti předložen návrh na zlepšení výsledků v oblasti reklamy. Stanovených cílů bylo dosaženo.This thesis handles with optimisation of eshop.thechillidoctor.cz e-shop´s advertisement in searching engines, especially of PPC advertisement. In the Czech republic, the two most utilizing PPC systems constitute AdWords in search network Google and Sklik in search network Seznam. Within those systems are made marketing campaigns, which consist of ad groups composed of advertisements combinations and keywords. Management of e-shop TheChilliDoctor decided to start a campaign created by author of bachelor thesis and during time from 1st of November to 12th of February follow up the utility of campaigns. The goals, which were specified for this campaign, combines the requests in sections of e-shop traffic raise, revenues and number of orders. Based on results in individual PPC systems and also on overall results, was submitted a suggestion for improving results in advertisement section of the company. Determined goals were successfully fulfilled.
Klíčová slova:
AdWords; e-shop; internet; kampaň; marketing; PPC; reklama; reklamní sestava; Sklik; vyhledávač; zákazník