Název: Řízení kvality služeb
Překlad názvu: Service Quality
Autoři: Hejzlar, Kamil ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Šárka, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: a.s.; distribuce; dotazníkové šetření; e-shop; kvalita služeb; marketingový mix; mystery shopping; spokojenost zákazníka; víno; Znovín Znojmo

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=203172

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-315864


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-16, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet