Název:
Internetové obchody
Překlad názvu:
E commerce
Autoři:
Hampl, Michal ; Křivánek, Mirko (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Internetové obchody Autor: Michal Hampl Katedra (ústav): Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: doc. RNDr. Mirko Křivánek, CSc. Abstrakt: Obsahem diplomové práce je zmapovat a vyhodnotit možnosti napojení existujících produktů internetových obchodů na externí systémy, zjistit, jaká jsou pozitiva a negativa existujících postupů a na základě získaných informací navrhnout model univerzálního propojení obecného internetového obchodu s obecným externím systémem. Hlavním cílem takového propojení je získat co nejobecnější princip tak, aby propojení na konkrétní externí systém bylo možné realizovat s co nejmenší námahou nikoliv však na úkor jeho obecnosti. Obsahem práce je také návrh implementace modelu a ověření jeho použitelnosti při implementaci propojení na několik existujících externích systémů. Na závěr pak bude vyhodnocení vhodnosti zvoleného modelu na základě zkušeností získaných při implementacích konkrétních propojení. Klíčová slova: internetový obchod, propojeníTitle: E-commerce Author: Michal Hampl Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: doc. RNDr. Mirko Křivánek, CSc. Abstract: Aim of this work is to map and evaluate possibilities of interoperability of existing e-commerce systems with external systems, find out positives and negatives of existing solutions and on the basis of these information to propose a model of universal interoperability framework of general e-commerce product with general external system. Main goal of this framework is to get the most general solution such as it is possible to create connection to new external system with as less effort as possible but not against its generality. This work will also contain concept of implementation of designed model and verification of its usability while implementing connection to several existing external systems. At the end it will contain evaluation of proposed model in context of experience acquired while implementing sample connections. Keywords: e-commerce, interoperability
Klíčová slova:
internetový obchod; propojení; e-commerce; interoperability