Název:
Možnosti využití symbolického rámce v projektovém vyučování
Překlad názvu:
Application possibilities of symbolical frame in project learning
Autoři:
Hořavová, Kateřina ; Janebová, Eva (vedoucí práce) ; Dvořáková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Prace zkouma moznosti propojeni symbolickych ramcu a projektove metody do funkcniho celku, ktery by obohatil vyuku. Smysl propojeni naleza v predevsim v posileni vnitrni motivace zaku. Take prinasi do vyuky temata vychazejici primo ze sveta deti.Prace zkouma moznosti propojeni symbolickych ramcu a projektove metody do funkcniho celku, ktery by obohatil vyuku. Smysl propojeni naleza v predevsim v posileni vnitrni motivace zaku. Take prinasi do vyuky temata vychazejici primo ze sveta deti.Prace zkouma moznosti propojeni symbolickych ramcu a projektove metody do funkcniho celku, ktery by obohatil vyuku. Smysl propojeni naleza v predevsim v posileni vnitrni motivace zaku. Take prinasi do vyuky temata vychazejici primo ze sveta deti.The thesis explores possibilities of linking the symbolic frameworks and project method into a functional complex, which would enrich education. The reason of connection can be mainly found in strengthening the internal motivation of pupils and in bringing themes coming from the world of children into education as well.
Klíčová slova:
motivace; projektová metoda; symbolické rámce; vyučování; education; motivation; project method; symbolic frameworks