Original title:
Regulace reklamy v českém právním řádu
Translated title:
Regulation of Advertisement under Czech law
Authors:
Fabian, Tomáš ; Černá, Stanislava (advisor) ; Patěk, Daniel (referee) Document type: Rigorous theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato práce si klade za cíl zanalyzovat právní úpravu regulace reklamy obsaženou v českém právním řádu. Téma je velice široké, proto jsem se zaměřil na několik, z mého pohledu zajímavých, otázek, které způsobují největší potíže v každodenní praxi.The purpose of my thesis is to analyze the regulation of advertisement under Czech law. This topic is rather general, so I decided to write on several particular issues, which are, at least from my point of view, very important and which may cause serious problems in daily practice.
Keywords:
Misleading advertising; Regulation of Advertisement; Unfair competition; Klamavá reklama; Nekalá soutěž; Regulace reklamy
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/47729