Original title: Četnost skrytých zrakových vad u dětí předškolního věku jako handicap jejich zdárného vývoje a hra jako prostředek reedukace zraku v mateřské škole
Translated title: Frequency of hidden vision defects in preschool children as a handicap of their prosperous development and play as means of vision reeducation in kindergartens
Authors: Fidlerová, Dagmar ; Šumníková, Pavlína (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: amblyopia; binocular vision defects; interactive boards; occlusal therapy; pedagogical visual perception diagnostics; pleoptic exercises,orthoptic exercises; reeducation playful activities; strabismus; vision defects; vision reeducation; Vision screening; interaktivní tabule; okluzní terapie; ortoptická cvičení; pedagogická diagnostika zrakové percepce; pleoptická cvičení; poruchy binokulárního vidění; reedukace zraku; reedukační hravé činnosti; tupozrakost; zrakové vady; Zrakový screening; šilhavost

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/47602

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-311883


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2017-05-09, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share