Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Barum Continental, spol. s.r.o.
Authors: Anderle, Jiří ; Ezrová, Hana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce obsahuje analýzu marketingového mixu ve společnosti Barum Continental spol. s.r.o.,následné zhodnocení efektivnosti marketingového mixu a zlepšovací návrhy problematických částí analyzovaného celku. Jedná se zejména o analýzu produktu společnosti,což jsou v drtivé většině pneumatiky pro osobní, nákladní a užitková vozidla, analýzu cenové strategie firmy, distribuční politiky a komunikačního mixu.
Keywords: Barum; Continental; komunikační mix; marketingový mix; pneumatiky; Semperit; Uniroyal

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5694

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3116


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share