Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Barum Continental, spol. s.r.o.
Authors:
Anderle, Jiří ; Ezrová, Hana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Bakalářská práce obsahuje analýzu marketingového mixu ve společnosti Barum Continental spol. s.r.o.,následné zhodnocení efektivnosti marketingového mixu a zlepšovací návrhy problematických částí analyzovaného celku. Jedná se zejména o analýzu produktu společnosti,což jsou v drtivé většině pneumatiky pro osobní, nákladní a užitková vozidla, analýzu cenové strategie firmy, distribuční politiky a komunikačního mixu.
Keywords:
Barum; Continental; komunikační mix; marketingový mix; pneumatiky; Semperit; Uniroyal
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5694