Original title:
Strategie maloobchodní firmy
Translated title:
Strategy of a retail firm
Authors:
Procházková, Alena ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5689