Název:
Strategie maloobchodní firmy
Překlad názvu:
Strategy of a retail firm
Autoři:
Procházková, Alena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5689