Original title:
Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major
Translated title:
Satisfaction of Customers of Ski School Major
Authors:
Štýs, Michal ; Janák, Vladimír (advisor) ; Šíma, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název práce: Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků lyžařské školy Major s poskytovanými službami. Výsledky budou použity pro zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Kvantitativní marketingový výzkum je prováděn písemným a elektronickým dotazováním zákazníků po dobu zimní sezóny 2011/2012. Výsledky: Veškerá zjištění jsou zpracována do tabulek a grafů ve výsledkové části diplomové práce. Poskytují přínosné informace pro vedení lyžařské školy. Klíčová slova: sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkumTitle: Satisfaction of Customer od Ski School Major Goals: The goal of my work is to find out how much are the customers satisfied with the services of the ski school Major. The results will be used for improving provided services Methods: Quantitative marketing research is conducted written and electronic questionnaires during winter season 2011/2012. Results: All the findings are compiled into the tables and diagrams in the result part of this diploma work. The facts provide helpful information for the ski school management. Key words: sport, ski school, customer satisfaction, marketing research
Keywords:
Customer Satisfaction; Marketing Research; Ski School; Sport; lyžařská škola; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; Sport
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46620