Název: Pivní kultura v České republice. Důležitost značky, ceny, reklamy a chuti piva z hlediska genderu.
Překlad názvu: Beer Culture in the Czech Republic: The Importance of Brands, Price, Advertizing and Taste from a Gender Perspective
Autoři: Suchomel, Tomáš ; Čábelková, Inna (vedoucí práce) ; Prudký, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45870

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-310159


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet