Název: Marketingová komunikace Designbloku v letech 2009-2011
Překlad názvu: Marketing communication of Designblok in the years 2009-2011
Autoři: Bártová, Dominika ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Klíčová slova: anketa; Designblok; komunikační strategie; marketing umění; marketingová komunikace; výstava; art marketing; communication strategy; Designblok; exhibition; marketing communication; questionnaire

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45491

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-309781


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet