Název:
Kvalita a efektivnost služeb poskytovaných úřadem práce
Autoři:
Kubátová, Martina ; Krbová, Jana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb poskytovaných úřady práce a navrhnout opatření a doporučení, která by mohla pomoci k jejímu zlepšení. Teoreticko metodologická část této práce se bude zabývat především problematikou nezaměstnanosti a vším co je s ní spojeno. Především pak úřady práce, které hrají v celé práci klíčovou roli. Text uvede výzkumné metody, které jsou používány při hodnocení kvality služeb, a posléze vybere tu nejvhodnější. Další část práce se bude věnovat samotnému výzkumu, který pomůže odhalit současný stav služeb, které poskytuje úřad práce v Příbrami. Bude zde uveden postup, podle kterého bude celý výzkum probíhat. V závěru tato práce navrhne doporučení, která by mohla vést ke zlepšení kvality služeb poskytovaných úřady práce.
Klíčová slova:
efektivnost; kvalita služeb; metoda přímého dotazování zákazníků; nezaměstnanost; politika zaměstnanosti; trh práce; úřad práce
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5668