Název:
Marketingová komunikace galerie Rudolfinum v roce 2009-10
Překlad názvu:
Marketing communication of the galerie Rudolfinum in years 2009-10
Autoři:
Přibylová, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Marketingová komunikace Galerie Rudolfinum v roce 2009-10" pojednává o marketingových aktivitách umělecké Galerie Rudolfinum. Časově je diplomová práce vymezena od roku 2009 do roku 2010, přičemž veškerá retrospektivní rešerše vychází z materiálů a informací v rozmezí tohoto období. V úvodní části vysvětlím základní pojmy jako je "art marketing" nebo "arts marketing", což jsou oblasti marketingu, do nichž aktivity Galerie Rudolfinum spadají. V samotné stati práce pak uvádím kromě základního představení budovy Rudolfina (historie samotné budovy, organizační uspořádání atd.) i popis postavení Galerie Rudolfinum v rámci tržního prostředí. Práce dále představuje celkovou marketingovou komunikaci Galerie Rudolfinum, a to s důrazem na podrobnou analýzu komunikační strategie, tedy tzv. komunikačního mixu. Zdroji a východisky pro tuto diplomovou práci byly především deskripce a analýzy reklamních výstupů, statistických údajů získaných Galerií Rudolfinum a jejích webových stránek.Diploma thesis "Marketing Communication of The Galerie Rudolfinum in years 2009-10" focuses on marketing strategies of Galerie Rudolfinum. The time frame for this thesis is delimited from 2009 to 2010 and so is the retrospective research of each material or information. In the introduction I will explain the crucial terms such as "art marketing" or "arts marketing", which are the areas of marketing in which Galerie Rudolfinum falls into. In the body you will find brief introduction to the whole Rudolfinum building (history, organization etc.) as well as description of Galerie Rudolfinum's place in the market environment. The thesis also presents complete marketing communication of Galerie Rudolfinum with the emphasis on detail analysis of communication strategy - so called communication mix. The sources and solutions for this diploma thesis were mainly description and analysis of the advertising outputs, statistic data from Galerie Rudolfinum and also its web page..
Klíčová slova:
art marketing; arts marketing; Galerie Rudolfinum; Marketingová komunikace; marketingový mix; arts marketing; Galerie Rudolfinum; Marketing communication; marketing mix