Název: Role informačního centra v marketingu destinace cestovního ruchu
Překlad názvu: Role of information centre in tourism destination marketing
Autoři: Hrychová, Tereza ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; CzechTourism; informační centrum; informační pracovníci; informační služby; marketing destinace; CzechTourism; destination marketing; information centre; information professionals; information services; tourism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43464

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307762


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet