Original title:
Internetová komunikace tanečního studia Demo
Translated title:
Internet communication of the dance studio Demo
Authors:
Vacková, Kateřina ; Voráček, Josef (advisor) ; Šíma, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Internetová komunikace tanečního studia Demo Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu internetové prezentace začínajícího tanečního studia Demo a následné vytvoření propagační kampaně pomocí vybraných nástrojů komunikačního mixu v prostředí internetu, kterou by bylo možno realizovat v praxi. Metody: V práci byla aplikována metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor s majitelkami tanečního studia, a dále metoda pozorování. Metoda pozorování posloužila k posouzení a prozkoumání webových prezentací konkurenčních tanečních studií a byla inspirací při samotné tvorbě návrhu webových stránek. Výsledky: Vytvořené návrhy byly nabídnuty k nahlédnutí. Jejich realizace do praxe bude zcela záviset na rozhodnutí lektorek. Klíčová slova: marketingová komunikace, Internet, internetový marketing, webová prezentaceTitle: Internet communication of the dance studio Demo Objectives: The objective of the bachelor work is to create a design of the internet presentation of the starting dance studio Demo and subsequently to create an advertising compaign using specific tools of communication mixture in the internet environment, which could be realized in practice. Methods: In this work the method of questioning was used, specifically a semi-structural conversation with the dance studio owner as well as the method of observation. The method of observation helped to judge and examine web presentations of the rival dance studios and became the inspiration in the very website creation. Results: The created designs were offered for consultation. Their realization into practice will entirely depend on the lectors decisions. Keywords: marketing communication, Internet, Internet marketing, web presentation
Keywords:
Internet; Internet marketing; marketing communication; web presentation; Internet; internetový marketing; marketingová komunikace; webová prezentace
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43302