Název: Psychologické aspekty zákaznické spokojenosti v oblasti telekomunikačních služeb
Překlad názvu: The psychological aspects of customer satisfaction in telecommunication services
Autoři: Hassairi, Munír ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Michalík, David (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita služeb; měření spokojenosti; teorie spokojenosti; zákaznická loajalita; Zákaznická spokojenost; customer loyalty; Customer satisfaction; measuring satisfaction; measuring service quality; satisfaction theories

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/42232

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-306532


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet