Název:
Sdílený marketing v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná, týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí
Překlad názvu:
Cause related marketing in the sphere of wildlife protections, care of abandoned and mistreated or handicapped animals and of wild animals and animals living in captivity
Autoři:
Kostková, Lucie ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své diplomové práci se zabývám podobou sdíleného marketingu v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná a týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí. Zajímají mě různé formy spolupráce firem a neziskových organizací, které v této oblasti působí a způsoby využití webových stránek neziskových organizací a jejich firemních partnerů jako komunikačního nástroje. Práci uzavírají čtyři případové studie, které přibližují čtenáři základní formy spolupráce firmy a neziskové organizace a jejich komunikaci, na které jsem ve vymezené oblasti narazila.The thesis deals with forms of cause-related marketing in the sphere of wildlife protections, care of abandoned and mistreated or handicapped animals and of wild animals and animals living in captivity. I am interested in different forms of co-operation of companies with non-profit organizations that deal with animal care. I am interested also in using of web sites of non-profit organizations and their business partners as communication tool of this co-operation. The thesis is concluded by four case studies showing basic forms of co-operation and its communication that I noted in this sphere.
Klíčová slova:
cause related marketing; corporate social responsibility; CRM; CSR; formy propagace; nezisková organizace; sdílený marketing; společenská odpovědnost firem; cause related marketing; corporate social responsibility; forms of promotion; non-profit organization