Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Moravia Lacto, a. s.
Authors: Antonyová, Jana ; Ezrová, Hana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce je věnována analýze marketingového mixu aplikovaného na firmu Moravia Lacto, a. s. Cílem práce je charakterizovat podnik a provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a komunikační mix. Následuje zhodnocení vhodnosti jejich užití ve firmě a navržení případných závěrečných doporučení ke zlepšení situace.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5612

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3051


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share