Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o.
Authors:
Janouchová, Zuzana ; Ezrová, Hana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce hodnotí jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ve firmě. Každý z nástrojů, a to produkt, propagace, distribuce a cena, práce podrobně rozebírá. Práce nastiňuje jak svoji historii, tak i současnost. Práce je též doplněna o SWOT analýzu, která obsahuje příležitosti a hrozby pro podnik. Ve svém závěru práce uvádí doporučení ke zlepšení stávající situace firmy.
Keywords:
Nástroje marketingového mixu; SWOT analýza, Produkt, Propagace, Distribuce zboží, Cena
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5611