Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu v České poště, s. p.
Autoři:
Lískovcová, Jaroslava ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce zaměřená na zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu u České pošty, s. p. Státní podnik, Česká pošta, se stal největším českým poskytovatelem poštovních služeb s dlouholetou tradicí a silnou pozicí na trhu. Česká pošta, s. p. poskytuje široké spektrum poštovních služeb. Práce zaměřená pouze na produkty v oblasti expresních služeb, ve které se podnik nachází ve velmi silném konkurenčním prostředí. Dále na vývoj poštovnictví a historii České pošty, s. p. až po současnost, právní úpravu tohoto podniku, jak českou, tak evropskou a v neposlední řadě také na postavení státního podniku Česká pošta na současném komunikačním trhu.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5603