Název: Analýza nástrojů marketingového mixu v České poště, s. p.
Autoři: Lískovcová, Jaroslava ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce zaměřená na zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu u České pošty, s. p. Státní podnik, Česká pošta, se stal největším českým poskytovatelem poštovních služeb s dlouholetou tradicí a silnou pozicí na trhu. Česká pošta, s. p. poskytuje široké spektrum poštovních služeb. Práce zaměřená pouze na produkty v oblasti expresních služeb, ve které se podnik nachází ve velmi silném konkurenčním prostředí. Dále na vývoj poštovnictví a historii České pošty, s. p. až po současnost, právní úpravu tohoto podniku, jak českou, tak evropskou a v neposlední řadě také na postavení státního podniku Česká pošta na současném komunikačním trhu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5603

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3043


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet