Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu v České poště, s. p.
Authors: Lískovcová, Jaroslava ; Ezrová, Hana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce zaměřená na zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu u České pošty, s. p. Státní podnik, Česká pošta, se stal největším českým poskytovatelem poštovních služeb s dlouholetou tradicí a silnou pozicí na trhu. Česká pošta, s. p. poskytuje široké spektrum poštovních služeb. Práce zaměřená pouze na produkty v oblasti expresních služeb, ve které se podnik nachází ve velmi silném konkurenčním prostředí. Dále na vývoj poštovnictví a historii České pošty, s. p. až po současnost, právní úpravu tohoto podniku, jak českou, tak evropskou a v neposlední řadě také na postavení státního podniku Česká pošta na současném komunikačním trhu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5603

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3043


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share