Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu v České poště, s. p.
Authors:
Lískovcová, Jaroslava ; Ezrová, Hana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce zaměřená na zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu u České pošty, s. p. Státní podnik, Česká pošta, se stal největším českým poskytovatelem poštovních služeb s dlouholetou tradicí a silnou pozicí na trhu. Česká pošta, s. p. poskytuje široké spektrum poštovních služeb. Práce zaměřená pouze na produkty v oblasti expresních služeb, ve které se podnik nachází ve velmi silném konkurenčním prostředí. Dále na vývoj poštovnictví a historii České pošty, s. p. až po současnost, právní úpravu tohoto podniku, jak českou, tak evropskou a v neposlední řadě také na postavení státního podniku Česká pošta na současném komunikačním trhu.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5603