Original title:
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Translated title:
Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Authors:
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Král, Pavel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Keywords:
analyza; farmaceuticky prumysl; marketingova komunikace; marketingovy mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5595