Original title:
Marketingový plán společnosti Holmes Place v České republice
Translated title:
The marketing plan of Holmes Place in Czech Republic
Authors:
Ješinová, Barbora ; Voráček, Josef (advisor) ; Ješinová, Tereza (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce Marketingový plán společnosti Holmes Place v České republice je analýzou marketingových kampaní z roku 2010 a návrhem nové kampaně pro rok 2011. Práce je podložená teoretickými poznatky a ověřená skutečnou praxí. Zahrnuje analýzu současné situace klubů Holmes Place na českém trhu, jejich slabé a silné stránky a také příležitosti a hrozby. Na základě aktuálních firemních zdrojů bude vytvořen návrh marketingové kampaně, který bude předložen vedení firmy a pokud bude mít pozitivní ohlasy, stane se základním materiálem k realizaci jarní kampaně.This bachelor paper, The Marketing plan of Holmes Place company in Czech Republic is a analysis marketing campaigns in 2010 and design new campaign in 2011. The work is based on theory and practice findings. It includes analysis of present situation of Holmes Place clubs in czech market. It presents the strong and weak side and also opportunities and threats. The design of marketing campaign will be created from actual sources of company. The all work will be offered top management and if you have positive feedback, it should become a basic material for the spring campaign.
Keywords:
cílová skupina; komunikační mix; Marketing; marketingová kampaň; marketingové cíle; marketingový mix; marketingový plán
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/39234