Název:
Marketingový výzkum soukromé střední školy se zaměřením na výuku sportovního managementu
Překlad názvu:
Marketing research of private high schools with focus on teaching sport management
Autoři:
Kotrba, Lukáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností studentů soukromé střední školy G.A.P. education s výukou v oboru Ekonomika a podnikání se zaměřením na management sportovních klubů a obchodních firem. Cílem práce je zjistit spokojenost studentů této školy s poskytovanými službami, v závislosti na jejich očekávání. Práce se opírá o teorii související s daným tématem a na základě teoretických poznatků je jako vhodný nástroj zjišťování spokojenosti použit marketingový výzkum, založený na metodě dotazníkového šetření. Otázky jsou koncipovány ze dvou hledisek, z hlediska důležitosti jednotlivých faktorů a z hlediska spokojenosti s ním. Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí grafů a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučujícími prvky možných vylepšení. Klíčová slova Vzdělávací soustava, služby, spokojenost, spokojenost studentů, marketingový výzkumThis bachelor thesis is about satisfaction of students from private high school G.A.P. education studies Economic and bussines, specialized on management of sport clubs and companies. Goal of the thesis is to find satisfaction of students with school's services depending on student's expectations. The thesis is partly based on theory related with given theme and on the base of theoretic knowledge we are using marketing research based on questionnaire survey method as a useful tool for satisfaction recognition. The questions are drawn from two points of view; first aspect is importance of particular elements and the second aspect is satisfaction with those. For the clarity, the results of the survey questions are presented through graphs. On base of results there are made conclusions with suggestions for possible improvement. Key words Education system, services, satisfaction, satisfaction of students, marketing research
Klíčová slova:
marketingový výzkum; služby; spokojenost; spokojenost studentů; Vzdělávací soustava; Education system; marketing research; satisfaction; satisfaction of students; services