Název: Persuazivní síla bulváru: Mohla bulvární média ovlivnit pořadí soutěže StarDance IV...když hvězdy tančí?
Překlad názvu: The persuative power of the yellow press: Could the Czech and Slovak yellow press has influenced the resulta of the Czech and Slovak Idol?
Autoři: Šťastný, Michal ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Hronová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bulvár; Bulvární tisk; Freud; manipulace; persuasivní síla; psychoanalýza; publikum; StarDance; Stern; audience; Freud; manipulation; Penny Press; persuative power; psychoanalisis; StarDance; Stern; Yellow press

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/37250

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301510


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet