Original title:
Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010
Translated title:
Communication activities of Prague International Marathon in 2010
Authors:
Kuzmiak, Michal ; Halada, Jan (advisor) ; Kopecký, Ladislav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce "Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010" se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Pražský mezinárodní maraton od ledna do prosince 2010. Cílem práce je popsat a analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich použití v rámci sportovního marketingu. Dále se práce věnuje sponzoringu, propagaci pražského maratonu v zahraničí a ohlasům v médiích.Bachelor thesis "Communication activities of Prague International Marathon in 2010" focuses on marketing communication of Prague International Marathon between January-December 2010. The purpose of this thesis is to describe and analyze individual tools of communication mix and its use in sport marketing. Thesis also evaluates use of sponsorship, foreign promotion and media feedback.
Keywords:
advertisement; communication activivities; international; marathon; media relations; PR; Prague; promotion; sponsorship; komunikační aktivity; maraton; media relations; mezinárodní; PR; Praha; propagace; reklama; sponzoring
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/37249